Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Πως φυτρώνουν οι πατάτες; Από τη σπορά μέχρι τη συγκομιδή!


Γεια σας παιδιά !Μου λείπετε πολύ!Μου αρέσει όμως που επικοινωνούμε με την ιστοσελίδα του σχολείου μας και τα γράμματα. Ενθουσιάζομαι όταν βλέπω τις όμορφες  δουλειές σας, είναι υπέροχες. Θυμάστε τον λαχανόκηπο μας τα μαρούλια τα κρεμμυδάκια και τις πατάτες μας! Παιδιά οι πατάτες μας έγιναν!!! Ναι αλήθεια, μέσα στη γη. Ήρθε η ώρα της συγκομιδής! Μια και λείπετε τις μαζέψαμε οι κυρίες !Τις φυλάξαμε και περιμένουμε όταν ανοίξουν τα σχολεία να τις δοκιμάσουμε!!












Πιστεύω να χάρηκες την περιήγηση σου στον πατατόκηπο. 
Μια και η πατάτα έχει την τιμητική της σήμερα έχεις μια πολύ ενδιαφέρουσα αποστολή.


  • Διάλεξε μια πατάτα ομορφούλα βάλε ματάκια, στόμα, μαλλιά, αν κάνεις κορίτσι ένα φιόγκο στα μαλλιά και έτοιμη η κυρία πατάτα ή ο κύριος πατάτας. Φωτογράφισε τον και στείλτε φωτογραφία να τον/ την γνωρίσουμε.
  •  Τώρα γράψε μια μικρή ιστοριούλα με τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά.Τι σκέφτεται η κυρία πατάτα ή ο κύριος πατατούλης; Που θα ήθελε να πάει; γιατί; Τι φοβάται; τι ονειρεύεται;Είναι χαρούμενη ή λυπημένη; Γιατί; Είμαι σίγουρη ότι έχει πολλά να μας πει και θέλω τόσο πολύ να τα ακούσω και εγώ και οι φίλοι σου! Περιμένουμε .....

Είμαι πολύ χαρούμενη έφτασε η πρώτη κυρία Πατάτα της Δημητρούλας. Είναι πανέμορφη !και έχει πολλά να μας διηγηθεί! Ευχαριστούμε κυρία Πατάτα χαιρόμαστε που νιώθεις αγάπη🤍💚  και είσαι χαρούμενη 😀😊😉. Η σχέση μας είναι και θα παραμείνει για πάντα δυνατή! Δημητρούλα μου είσαι απίθανη Μπράβο!😍😊😉

Αγαπημένες μου Κυρίες,
Αγαπημένοι μου Φίλοι Γεια σας!!
Είμαι η κ.Πατάτα!
Μόλις με έβγαλαν από το ωραίο μου σπιτάκι και αυτό δεν είναι άλλο από το χώμα!
Ήταν πολύ όμορφα εκεί!Έμεινα εκεί για περίπου τρεις μήνες.
Με σκαλίζανε , με ποτίζανε και μεγάλωνα σιγά σιγά..μέχρι που έγινα μεγάλη και ήρθαν για να με βγάλουν...Μπαμπάδες,μαμάδες και παιδιά μαζεύτηκαν.
Δεν φοβήθηκα στιγμή...Αγαπώ τόσο πολύ τα παιδιά γιατί ξέρω ότι και αυτά με αγαπούν και μου έχουν αδυναμία.Τους αρέσω πάρα πολύ..τηγανητή ή ψητή,βραστή ή πουρέ τρελαίνονται μαζί μου...και αυτό με κάνει τόσο μα τόσο χαρούμενη!!Μπορεί να με πήραν από το σπιτάκι μου,το χώμα, έχω μπει όμως στα σπιτάκια όλων των παιδιών!!Η σχέση μας είναι και θα παραμείνει για πάντα δυνατή!
Πολλά πολλά φιλάκια, η κυρία Πατάτα
Συγκομιδή πατάτας

Μπράβο Φώτη μου!Τι υπέροχη πατατοϊστορία! Και το πατατοσκαντζοχοιράκι τέλειο! Είσαι απίθανος ! Μπράβο!😀😉😊😍








Ισαμπέλ μου τέλεια η κυρία Πατάτα σου! Μου αρέσει που είναι χαρούμενη! Μπράβο ! Είσαι τέλεια!😀😊😍💓





 Ορέστη μου είσαι φανταστικός .Απίθανος ο κύριος Πατάτας! Μπράβο!😀😉😍💗





Δυο πανέμορφες πατάτες ο κύριος και η κυρία Πατάτα ήρθαν στην παρέα μας!Μοιράζονται την ιστορία τους μαζί μας και είναι χαρούμενοι 😀😊😉. Μπράβο Ρέα μου είσαι υπέροχη και οι πατάτες σου πανέμορφες. Είσαι απίθανη!😀😊😍💓
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δυο παντρεμένες πατάτες.Τους άρεσε να κάθονται στο τραπέζι και να τρώνε μήλα.Πήγαιναν στην εξοχή , έκαναν πικ νικ, έβγαζαν φωτογραφίες και τραγουδούσαν!Κι έτσι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς ζήσαμε όλοι μαζί καλύτερα!!!


 Ήρθαν στην παρέα μας και δυο φίλοι ! Ο κύριος Πατάτας και η κυρία Πατάτα και έχουν πολλά να μας διηγηθούν!Μπράβο Βικτώρια μου είναι πανέμορφες οι πατάτες σου!Είσαι απίθανη!😍😊😉💗
Μια φορά και ένα καιρό ήταν δύο φίλοι ο κύριος Πατάτας και η κυρία Πατάτα που όλη μέρα έπαιζαν μαζί,έκαναν ποδήλατο και πατίνι και ανυπομονούσαν να περάσουν μαζί τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Καλό καλοκαίρι σε όλους !!!!


Με την επιστροφή μας στο σχολείο τα παιδιά λαχταρούσαν να δουν την παραγωγή μας, τις πατάτες μας και όσοι δεν είχαν προλάβει να γράψουν την ιστορία τους το έκαναν στο σχολείο με πολύ ενθουσιασμό!


Ηλίας
Ο κύριος Άρης ξεκίνησε τις βόλτες χαρούμενος!!  Πήγε στη θάλασσα να κολυμπήσει….




 
Στέλλα
Η κυρία Αγγέλα πήγε μια βόλτα και γνώρισε τον κύριο Πατάτα! Πήγαν μαζί και στο θέατρο… Είδαν μια ωραία παράσταση τρώγοντας ποπ-κορν και πίνοντας χυμό.



Εμμανουέλα
Η πριγκίπισσα Πατατούλα πήγε να μαζέψει λουλούδια στην εξοχή.Όταν γύρισε στο παλάτι περίμενε τις φίλες της να παίξουν. Σε λίγο ήρθαν νοι φίλες της, θαύμασαν τα λουλούδια και έπαιξαν πολλά παιχνίδια!! Στο τέλος κοιμήθηκε ευτυχισμένη….

 
 
Γιώργος
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ο κύριος Δαγκάνας στην πράσινη θάλασσα. Του άρεσε να κολυμπάει, να ανεβαίνει στα βραχάκια και να χαιρετάει τα ψαράκια! Αλλά μια μέρα, όταν ο κ. Δαγκάνας έφτασε στα βράχια, δε βρήκε ούτε ένα ψαράκι… Ο κ. Δαγκάνας, ντύθηκε ντετέκτιβ και πήγε να τα ψάξει. Τα βρήκε μέσα σε ένα τηγάνι, και ήταν πολύ χαρούμενα που θα τάιζαν παιδάκια! Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!




Χρυσάνθη
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε η κυρία Πατάτα με τα τέσσερα παιδάκια της. Είχε παντρευτεί τον κύριο Πατάτα… Η Ρία και η Όλγα, τα μεγάλα πατατάκια είχαν μεγαλώσει!! Έγιναν 10 χρονών και είχαν γενέθλια.Τα άλλα δυο ήταν μωρά και τα έλεγαν Ορέστη και Χρυσή.


Παρασκευούλα
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε η μαμά με τα παιδάκια της. Κάποια  πήγαν βόλτα στην εξοχή και μετά γύρισαν σπίτι τους. Η μαμά Πατάτα, είπε στα παιδάκια πατατάκια της: « Σας αγαπώ  πολύ!!» Και τα πατατάκια φώναξαν: « Κι εμείς μανούλα!!»



 
Αντώνης
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ο κύριος Αγκαθούλης στο χορτάρι και περπάταγε ψάχνοντας φαγητό για τα παιδάκια του. Η  κυρία Αγκαθούλα  γέννησε ακόμα ένα μωρό!
Υπέροχες οι πατατοϊστορίες σας παιδιά μπράβο!!!😊😊😊😊και οι κατασκευές σας πραγματικά φαντιστικές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου