Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Παίζω και μαθαίνω πια είναι τα υγιεινά τρόφιμα-Β΄Μέρος


Το αγαπημένο γλωσσικό παιδαγωγικό παιχνίδι "Τι είμαι" που μας έφερε η Χρυσή με μια μικρή παραλαγή (κρατήσαμε μόνο τις κάρτες με υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές), έγινε ένα ιδανικό παιχνίδι για την εμπέδωση των γνώσεων που απόκτησαν.


Ενα παιδί-παίκτης όλη η ομάδα τριγύρω του, ο συντονιστής του παιχνιδιού βάζει στο στεφάνι του (στην ειδική υποδοχή),μια κάρτα την οποία ο παίκτης δεν βλέπει.Η κλεψύδρα κρατάει το χρόνο.Ο παίκτης ρωτάει τα παιδιά:

π.χ Είμαι υγιεινό ή ανθυγιεινό τρόφιμο; Έχω βιταμίνες; Είμαι φρούτο; Είμαι ......... Μετά την πρώτη απάντηση που παίρνει επιλέγει την επόμενη ερώτηση και καταφέρνει να βρεί τι είναι.Όλα τα παιδιά συμμετείχαν και τα κατάφεραν να βρουν "τι είναι"Ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση που ένιωθαν καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού  ήταν μοναδική! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου