Παίρνουμε τα βιβλία-δώρα από το
ΙΤΥΕ-Διόφαντος!
Μία ημέρα παρέα με το ..."λάθος μας"
Τα καινούρια μας βιβλία, προσφορά των γονέων, έφτασαν στην τάξη μας!
Πόσα βιβλία, πόσες όμορφες στιγμές! Πόσο ωραίο το "διάβασμα" με τους φίλους!
Δανειστική βιβλιοθήκη.
Επιλέγουμε το βιβλίο που θα δανειστούμε για το Σαββατοκύριακο!
Βιβλίο στην παρεούλα ...νιώθουμε κοντά και ευτυχισμένοι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου